El passat 1 de maig, com ja us anunciàvem, el BLOC de Pedreguer va celebrar la diada nacional del 25 d’abril amb un seguit d’actes al voltant de la música en valencià, com explica el nostre portaveu al següent vídeo:

Tot i començar la festa amb una pluja que va impedir desplegar l’inflable per als més menuts, la gent va poder fruir de la música dels Ovidi Twins a les 20,30, ben resguardats pels Pòrxens.

En acabar aquest concert, es van aplegar, al voltant d’una torrada d’embotits i cansalada i d’una truita gegant, més de 120 persones.

Ben sopats, i en companyia de tots aquells que es van acostar a la plaça Major, la gent va poder moure’s amb el rock de The Garrophones i el punki-rock de bancal dels Red Roja.

No massa tard per no destorbar el descans dels veïns, es va donar fi a la festa, encoratjats per repetir l’any vinent amb el Segon Festival “25 d’abril” de Pedreguer.
Des del BLOC de Pedreguer volem agrair la presència de tothom, dels companys militants de Gata, de Xaló, de Dénia, de la bona gent del BLOC Jove de la Marina Alta, i, com no, de tots aquells amics del poble i de la comarca (com Orba) que van voler fer-nos companyia en la celebració de la nostra diada. I, evidentment, un 10 a l’estupenda tasca organitzativa del nostre secre d’organització preferit, el Toni. Esperem tornar a veure’ns en ocasions semblants.

[les fotos són de Vicent Cantó; podeu veure’n més ací]