Si, com dèiem en altre article, el PP s’oposava en les Corts a la petició del BLOC d’ajudar econòmicament les festes populars valencianes per tal que siguen d’atractiu turístic, ara també diuen NO a les esmenes del nostre partit a les Corts, que afectaven a diverses partides del projecte de pressupost de la Generalitat Valenciana per a 2010 per valor de quasi 16 milions d’euros. El pressupost per a eixes mateixes partides suposa uns 3,5 milions d’euros, és a dir, només un 22,41% de la quantitat que la FSMCV estima necessària per a cobrir les necessitats de les societats musicals d’Alacant, Castelló i València, i que respectaria els compromisos adquirits pel consell.
Les esmenes van ser finalment presentades pel diputat del Bloc Nacionalista Valencià (BNV) Josep Mª Pañella i van comptar amb el suport dels parlamentaris de Compromís, PSPV-PSOE i Esquerra Unida, encara que no van poder prosperar pel vot contrari dels populars.
Altres afectats, doncs, per la política d’endeutament i grans esdeveniments dels nostres governants (?) populars.