El jovent de Pedreguer ha pres la iniciativa i va reunir-se ahir amb representants de l’equip de govern municipal per tal d’exposar-los les seues inquietuds i demandes, en la línia de bastir una estructura que facilite l’organització, implicació i presa de decisions dels i les joves del poble, no només en aquells aspectes que els afecten de manera particular, sinó també en la resta de qüestions que afecten el conjunt de la ciutadania de Pedreguer.

Des de Compromís valorem molt positivament la notícia, per tal com fa anys que treballem, des del carrer, des de les organitzacions i sectorials joves i des de les institucions, per tal d’afavorir la participació dels joves en totes aquelles instàncies, com la política, des de les quals es prenen decisions que afecten la seua vida quotidiana. Perquè considerem que aquesta és una eina clau per tal d’aconseguir polítiques que tinguen en compte el col·lectiu jove i les seues necessitats. Bona mostra d’això és el fet que 3 dels 6 regidors/es que conformen el grup municipal de Compromís i l’actual equip de govern són menors de 30 anys.