Si recordeu, al punt 3 del ple del mes passat, es va quedar damunt la taula la modificació per demanar un préstec (1.524.790,06 €) per a cofinançar les obres del pavelló cobert, per acabar de pagar el que subvencionava la conselleria (1.368.211,07 €), mitjançant el Pla “Confiança”.

Pel que sembla, cap entitat financera vol concedir un préstec d’eixa quantitat. Això planteja un problema greu, ja que, si no va endavant el projecte, l’Ajuntament pot perdre el 1.368.211 € que ens concedeix el pla Confiança. Tampoc està clar que ara es puga canviar de projecte (s’estan fent les gestions per esbrinar bé el tema), tot i que sembla que sí, sempre que l’altre projecte entre dins de les partides d’esports.

Per això, se’ns ha plantejat la possibilitat de que, en cas que es puga canviar de projecte, eixos diners es destinen a projectes al voltant dels esports, entre altres els següents:

• canviar la gespa del camp de futbol per gespa artificial (llargament reivindicat per la gent futbolera del poble),
  • cobrir una pista del poliesportiu (per solucionar temporalment el problema de no tenir pavelló)…

Això, però, no solucionaria de moment el problema dels usuaris de gimnàs, manteniment, tai txi, aeròbic, etc.

El nostre grup ha plantejat la possibilitat de portar endavant un altre projecte de pavelló que no necessite demanar cap préstec, és a dir, que hi haja prou per fer-lo amb el 1.368.211 € de la subvenció. En un primer moment, se’ns diu que eixa quantitat no en seria suficient, però pensem que s’hauria de consultar (o fer, per exemple, una obra ampliable en un futur).

Sí que ens agradaria que ens aportàreu la vostra opinió, en el sentit següent: posats a triar, què preferiu?

• emprar la subvenció en millorar les infraestructures del poliesportiu (gespa artificial, pista coberta, etc.)?
  • emprar la subvenció en fer un pavelló més menut, ampliable en un futur?

Podeu contestar en la secció de comentaris d’aquest mateix article o al correu que teniu a la barra lateral.

Gràcies per la vostra atenció.