Pedreguer va ser l’escenari per a la presentació de la coalició als ciutadans de la Marina Alta

Pedreguer, 19 d’abril de 2011.

[comunicat de premsa]

En una sala de la Casa de la Cultura de Pedreguer plena de gent de la comarca, el passat 18 d’abril Mònica Oltra (diputada a les Corts Valencianes i candidata de la Coalició Compromís per València per a continuar-hi) va voler fer la presentació de la coalició per la que es presenta a Corts als habitants de la Marina Alta.

Presentada pel candidat a l’Alcaldia de Pedreguer pel BLOC de Pedreguer – Coalició Municipal Compromís Sergi Ferrús i precedida pel també candidat a Corts per Alacant Dimas Montiel, Oltra va entusiasmar als assistents amb un discurs encoratjador, força vegades irònic i sense condescendència cap als governants actuals de la Generalitat.

Començava l’acte amb un vídeo amb 5 compromisos de la coalició per a la propera legislatura (ajudes i subvencions estables a la cultura, per una escola pública i gratuïta dels 0 als 3 anys, transport públic gratuït per a estudiants, persones sense treball i jubilats, devolució del pis com a cancel·lació de la hipoteca, creació de 50.000 llocs de treball per a cuidar persones majors i xiquets).

En la seua intervenció Oltra va voler (després de fer un resum de la pèssima gestió portada a terme pel PP dels diners dels valencians i del malbaratament dels diners públics) acabar llançant un missatge d’il·lusió i d’amor, fent palesa la voluntat dels tres partits que integren la coalició (BLOC, Iniciativa i Verds) de fer política per a la gent, pel seu futur i per dignificar el món polític, que els actuals governants han aconseguit portar a ser el tercer problema de la societat.