Us recordem que el col·lectiu comarcal del BLOC va posar en circulació, en commemoració dels 800 anys del naixement d’En Jaume I, unes samarretes i unes litografies de l’artista Amadeu Vives, que podeu adquirir encara:

Les samarretes són a 12 euros (també hi ha de blanques, amb tirants, de dona) i les litografies a 30. Si voleu comprar-les a Pedreguer, no teniu més que passar-vos per la seu (a la Glorieta, enfront de la Casa de Cultura) tots els dimarts a partir de les 21,00 hores.

Molts col·lectius comarcals també disposen de aquests originals dissenys. Poseu-vos en contacte amb ells.

Si voleu encomanar-ne per mail, adreceu-vos al secretariat comarcal o a nosaltres mateixos.

Aprofitem l’ocasió per fer-vos sabedors de que també disposem, com tots els anys, de loteria de Nadal, que està esgotant-se (ai, la crisi!) i que segueix activa per a tota la ciutadania la wi-fi gratuïta a la plaça de la Glorieta (agrairíem que ens comunicàreu qualsevol problema a l’hora de connectar-se, per intentar solucionar-lo).

Salut!