El CANFALI d’aquesta setmana és una mostra fefaent del doble llenguatge que el PP està gastant en la comarca amb el tema de les urgències nocturnes als centres de Salut… Amb una mostra d’hipocresia total o d’esquizofrènia malaltissa, membres del PP, per tal d’eixir en la foto, es mostren en contra del que membres del PP han decidit: el tancament de les urgències nocturnes als centres de Salut de Pedreguer i altres pobles veïns… [clica damunt la imatge per veure-la millor]

Senyors del PP, el camí és fàcil, i és el que l’equip de govern i el nostre Alcalde, Sergi Ferrús, els recomana al final del comunicat de premsa que es pot trobar en la web municipal, i que, sorprenentment, no apareix pels mitjans de comunicació:

Des del govern de Pedreguer anuncien que “sembla que la Plataforma haurà de seguir amb la convocatòria de la manifestació per al proper 19 d’octubre, a la que animarem a anar a tota la ciutadania del nostre poble, que ha passat a ser ciutadania de segona, per tal com ens neguen allò que han mantingut en altres municipis per raons purament polítiques i que el President del Consell hauria d’haver exigit per a tots els municipis de la zona”. Sergi Ferrús, Alcalde de Pedreguer, ha afegit que “posats a reorganitzar serveis per guanyar en eficiència, es podria començar per aquells que no aporten cap benefici a l’usuari, aquells que segons fonts sindicals, no han fet més que pujar en quantitat des de 2009: l’equip directiu ha passat de 4 a 9 persones; el consell d’administració (que pocs o ningun hospital públic té) compta amb 12 membres, que suposem prou ben pagats; els caps no sanitaris han passat de 2 a 14 i, en fi, el departament de comunicació, que tan eficientment ven els suposats encerts de l’empresa, ha passat de 0 a 3 assalariats… Això sí que redundaria en benefici del pacient i no l’eliminació de les urgències nocturnes”.
Des dels grups que conformen el govern de Pedreguer han expressat la seua indignació, han manifestat que secundaran totes les accions que es porten a terme per exigir la reobertura del centre de salut de Pedreguer, entre elles la manifestació del 19 d’octubre i han acabat dient que si qualsevol dels partits a què pertanyen “actuara de la manera en què està fent-ho el PP amb els ciutadans que representem, es trobaria damunt la taula amb decisions contundents i coherents, ja que, per damunt de la pertinència i disciplina a un partit està la dignitat del poble, del nostre poble”.

Es pot dir amb menys diplomàcia, però pensem que està clar, no?