L’assemblea local va aprovar el passat 1 d’abril la candidatura per a les eleccions municipals del 22 de maig

Pedreguer, 2 d’abril de 2011.

[comunicat de premsa]

Clica per veure més imatges:Assemblea elecció llista electoral

El BLOC ja té definitivament aprovada la llista que concorrerà a les eleccions municipals del 22 de maig. Després d’haver estat els primers en triar el seu candidat a l’Alcaldia el passat 30 de novembre, quan va ser elegit Sergi Ferrús, els nacionalistes van obrir un termini (com marquen els estatuts del seu partit) fins al 28 de febrer per tal que la militància o qualsevol persona simpatitzant poguera donar a conèixer la seua voluntat de formar part de la llista electoral. Passat aquest termini, la Comissió Local de Llistes va elevar a l’assemblea la seua proposta de candidatura que va ser aprovada el passat 1 d’abril en l’assemblea celebrada a la seu nacionalista.

A Sergi Ferrús el seguiran Antoni Costa, Viqui Simó, Inma Puigcerver i Mireia Gilabert. Els següents llocs estaran ocupats per Blai Server (actual secretari comarcal del BLOC Jove), Mª Àngels Durà, Joan Miquel Vidal, Oscar Carrió, Àngela Barber i Rafel Mira. Tanquen la llista dues persones d’experiència contrastada, Nicolás Vives (secretari local del BLOC i actual regidor) i Teresa Ballester, ex alcaldessa del municipi.

Figuren com a suplents Mª Josepa Gilabert, Fco. Pedrós, Vicent Carrió i Josep A. Fornés.

Els nacionalistes es van mostrar satisfets perquè “totes aquestes persones són gent”, van afirmar, “que uneix les ganes de treballar i fer bé les coses a la il·lusió per un futur ben diferent a l’actual per als pedreguers… gent que barreja anys d’experiència i treball municipal amb joventut i ganes d’endinsar-se en el món municipal per fer la vida millor al seu poble”. En definitiva, van afegir, “un equip que des del primer moment es posarà a treballar per fer de Pedreguer un poble altra vegada optimista, que isca de la crisi en què l’han ficat, amb transparència i amb una ciutadania plenament informada i participativa i, de fer tot això al BLOC en sabem prou…

El BLOC ha manifestat també que les properes reunions les dedicaran a anar perfilant el programa electoral, que es basarà en el centenar de propostes que els ciutadans i associacions els han fet arribar, i que encara estan rebent-se.