Si seguiu aquest blog, sabreu que al plenari del mes passat es va aprovar per unanimitat la moció presentada pel nostre grup per l'adhesió de l'Ajuntament de Pedreguer a la campanya Voluntariat pel valencià.

Sabeu que un dels punts del nostre programa era:

fomentarem mesures que afavorisquen la integració de TOTS els habitants de Pedreguer

Pensem que una de les eines més adients per a aquesta integració és la llengua d'acollida, el valencià.

És per això que fa temps que veníem meditant sobre la possibilitat de presentar una moció per tal d'unir Pedreguer a la campanya "Voluntariat pel valencià". I ara finalment l'hem presentada: ara és el vostre torn: us demanem que tingueu l'amabilitat d'unir-vos com voluntaris (i que animeu a més gent a fer-ho). No cal ni ser mestre, ni grans coneixements lingüístics, només és facilitar la conversa en valencià amb gent estrangera o castellanoparlant.

Ser voluntari del programa "Voluntariat pel valencià" implica comprometre's a dedicar un mínim de 10 hores (una per setmana), a conversar en valencià amb una persona que estiga aprenent a parlar-lo.

No dubteu en fer-vos voluntaris en aquest enllaç (les sessions de voluntariat-converses no començaran fins que Escola Valenciana no faça la presentació al poble).

Ah, i si coneixeu algú que es puga beneficiar d'aquesta campanya per a prendre valencià, digueu-li que es pot apuntar ací.

Ressò de la notícia: