Els amics de l'associació Tirant lo Blanc ens conviden a participar en la XVII edició de l'Escola d'Estiu, amb el títol de Valencians al món: identitat i cultura. Tindrà lloc del 21 al 23 de setembre al monestir de Santa Maria de la Valldigna, i inclou activitats formatives i divulgatives dedicades a la batalla d'Almansa, Joan Baptista Basset, Joan Lluís Vives, l'agricultura valenciana… a més d'altres de lúdiques, com ara concerts, tallers de danses i jocs populars. [Tot el programa ací]

Volem animar-te a aprofitar l'Escola d'Estiu del Tirant com l'ocasió excel·lent que és tant per a conèixer la Valldigna com per a retrobar amics valencianistes que treballen dia a dia per aquest país (i fer-ne de nous!), tant en l'àmbit polític com en el cívic i professional.

Trobaràs tota la informació sobre la programació i les modalitats d'inscripció a: www.tirant.org

Hi ha condicions especialment avantatjoses per als membres del BLOC Jove. Si és el teu cas, posa't en contacte amb el vostre portaveu nacional, Pere Fuset ([email protected]).