Ahir a les 21,00 acabava el procés per triar Candidat de Compromís a Europa #PrimàriesCompromís, i per triar també l’ordre de tots els components de la llista!!

Des d’ací, volem donar les gràcies a tots els amics i amigues del col·lectiu de Pedreguer, que ha respost de meravella i que ha assolit una participació del 63,41%, entre el vots per Internet i el presencial a la mesa de Gata, el resultat de la qual us deixem ací:

22-3-2014 17.3.12 1

[més informació ací: https://coaliciocompromis.net/primaries/resultats]

Com a reconeixement, copiem les paraules d’un bon company, el Ricard, “crec que hem d’estar orgullosos de l’hòstia del que hem aconseguit amb Compromís. I, compte, que ho hem fet en un mes, que el 15 de febrer aprovàvem el reglament i tota la votació es feia en Falles. Poca broma. Podem unflar pit com “uns capitans”. A més, ja avancem que per a les nacionals i locals ja hem aprés mooooltes coses. Que ens vinguen a donar lliçons!

En definitiva, que SOU MOLT GRANS i que COMPROMÍS ÉS MOLT GRAN. Estic molt orgullós de pertànyer a aquesta gran família. I ara, sense descans, sense treva, a treballar perquè a Brussel·les s’acollenen quan vegen que Compromís ens n’anem cap allà. Endavant!”

I, com no, l’enhorabona a Jordi Sebastià i a tots els agosarats que han fet el pas de participar en aquesta experiència!