Una reflexió arran de llegir açò a la premsa d’avui:

El responsable municipal, Andrés Ferrer, reconoció que estaba preocupado por la “imagen distorsionada” que esta polémica del mural proyecta del pueblo de Pedreguer al resto de la Comunitat Valenciana.
El alcalde recalcó que en el municipio no existe un sentimiento antimonárquico. A su vez, el primer edil criticó que se pueda relacionar a su pueblo con “una campaña radical”.
“Esperemos que esta polémica no termine por dañar la imagen de Pedreguer”, expresó el munícipe popular que agregó que los empresarios también le mostraron su preocupación por la repercusión que esta controversia podría conllevar para su economía.

Bona part d’eixa imatge la està donant el mateix alcalde al donar-li tanta publicitat (i repercussió) al tema! Insistim en el que ja hem deixat escrit: ja li va bé que es parle d’això, ja! Mentrestant ja ens ha informat de que va a gastar-se els diners municipals en un informe d’auto-bombo utilitzant La Sala (sí, la mateixa que ha segrestat durant bona part de la legislatura): des de l’oposició intentarem aturar aquesta burla a la ciutadania…