Pareix que fóra ahir i resulta que ja han passat cinc anys i mig des que, el 7 de febrer del 2007, publicàrem per primera vegada una entrada en aquest blog. Nascut per donar a conèixer l’activitat del col·lectiu del BLOC de Pedreguer i per tal d’aportar un poc de llum a la sovint i malauradament fosca administració municipal del nostre poble, durant aquests més de cinc anys  hem tractat de posar en contacte els ciutadans amb la seua Casa que és l’Ajuntament.

Gràcies a l’esforç i al treball del nostre grup municipal, alguns dels serveis que aquest web oferia a la ciutadania (com la publicació de les actes dels plenaris o el seu resum) han quedat, en certa mesura, obsolets, en passar a ser assumits pel portal del mateix Ajuntament. De la qual cosa ens n’alegrem, ja que sempre hem cregut en la necessitat d’un Ajuntament el més transparent i obert als ciutadans i ciutadanes possible.

Amb tot, continuem pensant que aquest blog és necessari, ja que creiem en la utilitat d’exposar ací de primera mà les activitats del nostre col·lectiu per fer-les coneixedores als pedreguers i les pedregueres.

Per continuar donant aquest servei i per tal de fer-ho de manera més fresca i dinàmica, avui renovem l’aspecte del web, tot mantenint com fins ara tota la resta. Únicament la barra lateral canvia de lloc i passa de situar-se a la dreta dels articles a fer-ho baix de tot del blog. Allí podreu consultar, com fins ara, l’arxiu dels articles publicats, agrupats per data de publicació i per les temàtiques que tracten. Així mateix, podreu trobar (com anteriorment) les notícies que del nostre poble apareixen als mitjans i els darrers tuits publicats al compte del Twitter del col·lectiu.

Esperem que vos agrade la nova imatge que li hem donat al blog. I si teniu qualsevol problema amb el nou aspecte, no dubteu a fer-nos-el saber i tractarem d’ajudar-vos en allò que bonament puguem.

Una volta més, gràcies per la vostra confiança.