El BLOC de Pedreguer proposarà que aquestes dades també puguen ser consultades a la web municipal

Pedreguer, 10 de març de 2011.

[comunicat de premsa]

El Butlletí Oficial de la Província (BOP) d’Alacant feia públiques ahir 9 de març les declaracions d’activitats i béns dels Regidors de Pedreguer, de conformitat amb el que disposa el Decret 191/2010, de 19 de novembre, del Consell.

En aquestes declaracions s’exposa els ingressos nets percebuts en l’exercici anterior a la declaració pels regidors, el seu patrimoni immobiliari, deutes, dipòsits bancaris, accions, fons d’inversió, pòlisses d’assegurança i altres béns. Inclou també tot el que es refereix a vehicles, embarcacions, joies, obres d’art. Quant a les activitats, s’especifica l’entitat i organisme pagador.

Segons ha manifestat el portaveu del BLOC i candidat a l’Alcaldia, Sergi Ferrús “lamentablement la classe política d’aquest país està cada vegada més mal mirada pels ciutadans degut als greus casos de corrupció que patim, entre els que podem trobar els casos més pròxims als valencians, Gürtel i Brugal. Per tal d’evitar aquesta percepció, l’exercici de la transparència és la millor de les solucions”. El portaveu nacionalista ha recordat que ja al 2007 el seu partit portava al programa diferents mesures per fer de l’Ajuntament un ens més transparent, amb més informació i una atenció especial al ciutadà.

Per això Ferrús ha declarat que “com un primer pas cap a la total transparència de l’Ajuntament de Pedreguer”, el seu grup portarà al proper ple ordinari una proposta per tal que els 13 Regidors de l’Ajuntament publiquen la seua Declaració d’Activitats i Béns a la pàgina web municipal (www.pedreguer.es), però també, “per tal d’avançar encara més en aquesta transparència”, la Declaració d’Activitats i Béns que van presentar els regidors quan van accedir al càrrec.