El BLOC es convertirà així en la primera força política pedreguera en presentar candidat

Pedreguer, 25 de novembre de 2010.

[comunicat de premsa]

Els nacionalistes de Pedreguer van decidir el passat 19 d’octubre convocar una assemblea per tal de triar el seu candidat a l’Alcaldia de Pedreguer a les eleccions de maig de 2011, després que un 80% de gent es va mostrar partidari en una enquesta passada a l’efecte.

Per això ja s’ha convocat als afiliats i també als simpatitzants a eixa assemblea, que es celebrarà el proper 30 de novembre a la seu nacionalista, comunicant-los, així mateix, el termini de què disposava tot aquell que volguera presentar candidatura a l’Alcaldia i poder participar en l’elecció de candidat.

Des del col·lectiu nacionalista, s’ha decidit ser els primers en presentar candidatura a Pedreguer, atenent a l’opinió de la majoria dels afiliats i simpatitzants, per tal com, així, la persona triada ja podrà “fer front ben prompte als reptes que s’hauran d’afrontar com a governant de Pedreguer, adoptant les mesures que calguen per tal de solucionar la complexa problemàtica local, tant a nivell social, com econòmic, administratiu, etc. En resum, podrà preparar-se per una gestió de progrés rodejat d’un bon equip i amb un talant participatiu… podrà, en fi, iniciar el treball de confecció d’un equip que comence ja a treballar, continuant l’excel·lent feina que els nostres representants estan portant durant aquesta legislatura”.

Des del BLOC de Pedreguer s’anima a la participació en la tria del candidat i anuncien que més endavant es farà la seua presentació, amb un acte obert a tota la ciutadania.