Antoni-Lluís Carrió, un dels membres fundadors del nostre col·lectiu, i un referent indiscutible de la comarca per a tots els nacionalistes i lluitadors per la nostra cultura, va rebre a títol pòstum un dels Premis Recercat:

premisrecercat

Us informem, així mateix, de que l’IECMA, està preparant un sopar-homenatge en honor seu; us copiem part de la convocatòria:

Per al pròxim dia 13 de juny, divendres, hem previst la celebració d’un acte en homenatge al que va ser el secretari general de l’IECMA, Antoni Lluís Carrió i Artigues, des de la fundació de l’entitat fins el seu decés, ocorregut el mes de juny de l’any passat 2013.
No cal recordar-vos el que va significar per al nostre Institut i per a la comarca de la Marina Alta l’acció desinteressada i continuada d’Antoni Lluís Carrió en favor de la cultura, tant en tot allò relacionat amb les nostres tradicions com en la posada al dia dels corrents més progressistes i actuals del món de la cultura.
Per tot el que va representar com a capdavanter cultural i com a persona de grandíssimes qualitats humanes, volem retre-li aquest més que merescut homenatge, al qual esperem que se sumen i s’adherisquen totes les persones i entitats que ho desitgen, com a mostra del nostre reconeixement i estima.
Hem organitzat un sopar, on hi haurà diverses intervencions, per a l’esmentat dia 13 de juny, a partir de les 21 h. al restaurant Los Arcos de Pedreguer

Per a més informació, adreceu-vos a l’IECMA.