Com saps, el BLOC ja fa uns anys que s’embarcà en el projecte de COMPROMÍS, projecte que ens ha fet forts i que ens ha permès accedir amb força tant a les Corts valencianes com a Madrid, així com a un bon grapat d’Ajuntaments a tot el llarg del País Valencià.

A Pedreguer, al si del col•lectiu local del BLOC, n’estem ben orgullosos d’aquests resultats, als que pensem haver ajudat poc o molt.

El nostre col•lectiu és fort a la Marina Alta, de fet som el tercer col•lectiu en nombre d’afiliats, només per darrere de Dénia i Pego, municipis amb molts més habitants.

Però ja fa temps que la gent, apartada dels partits polítics per qüestions òbvies, no dóna el pas que més pot ajudar a portar endavant els projectes, els objectius i la manera de fer política que la nostra coalició està demostrant des de fa uns anys: fer-nos costat i sumar-se al projecte COMPROMÍS.

És un projecte que ja té executiva i estatuts, és a dir, que ja pot acollir-vos, com podeu veure en aquest enllaç.

Ens agradaria que et sumares a Compromís, clicant ací, però encara millor si ho fas acceptant entrar al grup que més a prop teu està i que, com déus saber, es reuneix tots els dimarts a la seu, a la Glorieta de Pedreguer. Només has de donar el pas, comprometre’t amb una forma de fer política i ajudar-nos a fer-nos forts, afiliant-te complimentant aquest full.

No cal ni que l’envies per correu: si ens el deixes a la seu, nosaltres ens encarreguem de fer-lo arribar on toca. Si tens menys de 30 anys, ets estudiant o tens pocs recursos, la quota és la meitat de la normal (la normal és 72 € en dos pagaments de 36 € a l’any; la reduïda, per tant, és de 36 –és a dir, 18 € dues vegades a l’any).

Només creixent podrem fer front a eixes maneres de fer política que s’han demostrat antipersones, que rescaten bancs en comptes de rescatar persones… Només amb la teua ajuda podem seguir creixent… Ets molt necessari per al projecte valencianista, progressista i ecologista!